ZWROTY I REKLAMACJE

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Vestibutik  produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Vestibutik, Brzeziny 11a, 39-111 Brzeziny 

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. 



REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami: kontakt@vestibutik.pl


W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Vestibutik, Brzeziny 11a, 39-111 Brzeziny
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Vestibutik  zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. 


Vestibutik ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.