1. MOJE ZAMÓWIENIE

  • Jaki jest status mojego zamówienia?
    Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki  (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
    Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 4 dni roboczych od jego złożenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź  Oferty)
  • Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?
    W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś informację  adres: kontakt@vestibutik.pl  nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. Oczywiście my pokrywamy koszty wysyłki.
  • Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
    Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę.Informujemy o tym na naszym fb. Ig i stronie www.vestibutik.pl
  • Czy mogę połączyć zamówienia?
    Tak. Możesz. Napisz taką informację na adres email: kontakt@vestibutik.pl
  • Dlaczego moje zamowienie zostało anulowane?
    Zamówienia płatne z góry przez Przelewy24, przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).
  • W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz  z niego zrezygnować, skontaktuj się  wysyłając wiadomość poprzez e-mail.
  • Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami wysyłając  wiadomość  e-mail na adres kontakt@vestibutik.pl

2. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY.

  • Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
    Za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem  Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym,  lub gotówką przy odbiorze( tylko po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami)  Prosimy zawsze wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia i nazwisko.
    Mamy do wyboru
    - Kurier DPD
    - Poczta polska
    - InPost ( tylko paczkomaty)
  • Nie połaciłam/em jeszcze swojego zamówienia, gdzie znajdę link do płatności lub nr konta?
    Przy wyborze płatności Przelewy24, wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) otrzymasz wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Nie musisz składać nowego zamówienia. (Prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam lub oferty).
    Dla przelewu tradycyjnego numer konta znajdziesz zawsze w emailu, który zostaje do Ciebie wysłany po dokonaniu zakupu.
  • Czy można odebrać zamówienie osobiście?
    Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem lub pocztą polską.
  • Czy kurier może doręczyć przesyłkę w sobotę?
    Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze. 

3. ROZMIARY

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
    Przy każdym produkcie  dostępna jest informacja z wymiarami.. Wymiary, które są podane  są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
  • Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nie odpowiedni?
    Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia następnego, kiedy odbierzesz swoją przesyłkę. Musisz również poinformować nas że zamierzasz dokonać zwrotu, taką informację należy napisać na adres email: kontakt@vestibutik.pl


4. ZWROTY

  • Co zrobić aby dokonać zwrotu towaru?
    Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy najpierw poinformować nas w emailu: kontakt@vestibutik.pl później  odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:
    Vestibutik
    Dąbrowska Ewelina
    Brzeziny 11a, 39-111 Brzeziny

    Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu  Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.
  • Czy za środki ze zwrotu z poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Nie możemy przeksięgować środków ze zwrotu, na poczet nowego zamówienia.
  • Kto pokrywa koszty zwrotu?
    Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
    Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, który podany jest w formularzu zwrotu.
  • Czy mogę zwrócić produkty przecenione?
    Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.vestibutik.pl , wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
  • Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?
    Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.
  • Czy mogę wymienić zakupiony towar?
    Niestety, ale nie prowadzimy wymian.
  • Czy przesyłka zwrotna musi być zapakowana w oryginalny kartonik w którym otrzymałam/em zamówienie?
    Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym kartoniku (wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton). Należy zapakować go w taki sposób, aby nic się z nim nie stało podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje utratę wartości całego produktu. 


5. REKLAMACJE

  • Jak złożyć reklamację?
    Napisz email pod adres: kontakt@vestibutik.pl my pokierujemy Cię dalej co masz robić.
  • W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
    Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu.  Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
  • W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię mailowo.